Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automatický ořez snímků v prostředí Android
Ondriga, Patrik ; Uhříček, Daniel (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Práca je zameraná na navrhovanie orezov obrázka. Myšlienkou bolo vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá by zo snímky obrazovky niektorej sociálnej siete navrhla orez tak, aby zostal len samotný obrázok bez prostredia sociálnej siete. Na tento účel nebola využitá umelá inteligencia, ale hranové funkcie.
Rozpoznání figur na šachovnici z fotografie na mobilním zařízení
Tábi, Roman ; Polok, Lukáš (oponent) ; Sochor, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce řeši mobilní aplikaci vytvořenou pro platformu Android, která rozpoznává figury z fotografie šachovnice. Aplikace vybere z galerie zařízení fotografii, kterou pak spracuje a určí obsah jednotlivých políček, tedy zda obsahuje černou figuru, bílou figuru, a nebo je políčko prázdné. Problém je řešen ve dvěch fázách. První je detekce šachovnicových přímek pro určení polohy jednotlivých políček, druhá pak detekce figury. Výsledkem této práce je funkční Android aplikace.
MRI image segmantation based on edge detection
Simichanidis, Michail ; Lamoš, Martin (oponent) ; Harabiš, Vratislav (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to present the basic segmentation techniques uses in the field of medical image processing and by using a 3D viewer able to visualize 3D images, implement a segmentation module based on edges detection and evaluate the results. The proposed viewer is a 3D viewer build using matlab GUI and is able to load a volume of images representing the human head. The proposed segmentation module is based on the use of edge detectors particularly the Canny algorithm.
Pokročilý rendering pomocí knihovny OpenSceneGraph
Ondruška, Jiří ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce má za úkol předvést knihovnu OpenSceneGraph a její použití v kombinaci se shadery psanými v OpenGL Shading Language. Práce se nejdříve věnuje právě základům jazyka GLSL. Následující kapitola představí základy práce s knihovnou OpenSceneGraph. Další kapitoly se pak věnují postupně jednotlivým shaderům. Prvně je to vertex displacement mapping, po něm následuje cartooning a posledním shaderem je vodní hladina.
Barcode recognition system
Svoboda, Radovan ; Horák, Karel (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
This work deals with principle and technological process used to detect barcodes that are commonly used. It contains brief overview of barcodes according to type and structure. Also it takes a closer look on type DATAMATRIX and its analysis. It describes possible hardware and software approaches that can be used to detect barcodes, describes concrete concept of scanning barcode and software solution for its identification.
Editor ID3 tagů s využitím metod zpracování obrazu
Sedlák, Marek ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá spojením úpravy tagů v hudebních souborech a využití metod rozpoznávaní obrazu pro snazší práci s obaly alb. V úvodu je popsána distribuce hudby, různé podoby uchovávání a přehrávaní hudby. Je zde zmíněn i problém legality stahování a distribuce hudby a výměnných sítí. Dále se text věnuje metodám použitým při transformacích obrazu použitých v aplikaci. Součástí práce je i příprava, implementace a demonstrace aplikace. V závěru práce je diskutováno možné použití nebo budoucí rozšíření.
Automatický ořez snímků v prostředí Android
Ondriga, Patrik ; Uhříček, Daniel (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Práca je zameraná na navrhovanie orezov obrázka. Myšlienkou bolo vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá by zo snímky obrazovky niektorej sociálnej siete navrhla orez tak, aby zostal len samotný obrázok bez prostredia sociálnej siete. Na tento účel nebola využitá umelá inteligencia, ale hranové funkcie.
Editor ID3 tagů s využitím metod zpracování obrazu
Sedlák, Marek ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá spojením úpravy tagů v hudebních souborech a využití metod rozpoznávaní obrazu pro snazší práci s obaly alb. V úvodu je popsána distribuce hudby, různé podoby uchovávání a přehrávaní hudby. Je zde zmíněn i problém legality stahování a distribuce hudby a výměnných sítí. Dále se text věnuje metodám použitým při transformacích obrazu použitých v aplikaci. Součástí práce je i příprava, implementace a demonstrace aplikace. V závěru práce je diskutováno možné použití nebo budoucí rozšíření.
MRI image segmantation based on edge detection
Simichanidis, Michail ; Lamoš, Martin (oponent) ; Harabiš, Vratislav (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to present the basic segmentation techniques uses in the field of medical image processing and by using a 3D viewer able to visualize 3D images, implement a segmentation module based on edges detection and evaluate the results. The proposed viewer is a 3D viewer build using matlab GUI and is able to load a volume of images representing the human head. The proposed segmentation module is based on the use of edge detectors particularly the Canny algorithm.
Pokročilý rendering pomocí knihovny OpenSceneGraph
Ondruška, Jiří ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce má za úkol předvést knihovnu OpenSceneGraph a její použití v kombinaci se shadery psanými v OpenGL Shading Language. Práce se nejdříve věnuje právě základům jazyka GLSL. Následující kapitola představí základy práce s knihovnou OpenSceneGraph. Další kapitoly se pak věnují postupně jednotlivým shaderům. Prvně je to vertex displacement mapping, po něm následuje cartooning a posledním shaderem je vodní hladina.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.